‬ >





* שם מלא:
* אימייל:
* טלפון:
Captcha



 


  • ר.ס.ס. פוסטים אחרונים
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר

מענה טלפוני אנושי - למה זה חשוב?

שירות מענה טלפוני אנושי לעסקים הוא ללא ספק מהשירותים המועילים ביותר לבית עסק, משרד או כל ארגון אחר. בעלי עסקים רבים  אשר נחשפים לשירות ומבינים את היתרונות הרבים שלו, מתחברים ונהנים בין היתר מזמינות גבוהה, יכולת מיידית לקלוט כמות גבוהה יותר של פניות ללא שינוי במערך כוח האדם בארגון ושיפור מיידי ברמת השירות של הארגון.

ההתחברות אל שירות המענה הטלפוני נעשית באמצעות העברת השיחות ממשרד הלקוח אל מוקד השירות של חברת טלקול. באופן זה הלקוח אשר פונה למעשה לבית העסק לקבלת שירות, נענה במוקד השירות של חברת טלקול רק אם לא הייתה אפשרות לענות לו בבית העסק תוך פרק זמן סביר או תוך חמישה צלצולים. כמובן שגם פניות לאחר שעות הפעילות בארגון מועברות אל מוקד טלקול ונענות מיידית על ידי נציג שירות.

לא לחינם בחרו ארגונים רבים בישראל להתחבר אל שירות המענה הטלפוני דרך חברת טלקול.

היתרונות והתועלת בשירות מענה טלפוני אנושי של טלקול

מענה טלפוני אנושי הוא שירות המעניק לעסק יתרונות על פני עסקים אשר אינם משתמשים בשירותים אלה.

כאשר חלק נכבד מתקציב השיווק וממאמצי השיווק מושקע באינטרנט, אין לנו תמיד אפשרות לדעת מתי הלקוח הפוטנציאלי שלך נתקל בך ברשת והחליט להרים אליך טלפון. זה יכול להיות במהלך היום תוך כדי עבודה, זה יכול להיות בהפסקת צהריים וזה גם יכול להיות בשעות הערב המאוחרות, כאשר כבר אין מי שיענה לו במשרד. כאשר אתה משתמש בשירות המענה הטלפוני של חברת טלקול, אתה בטוח שכל פניה נענית.

ישנן פעמים בהן העובדים בבית העסק עסוקים בפניות קודמות ולכן לא מצליחים לענות לטלפונים נוספים. במצבים כאלה, פעמים רבות הלקוחות נוטשים את החברה ועוברים למתחרה אשר זמינה עבורם. עם שירות של מענה טלפוני אתה זמין כל הזמן לכל לקוח.

כל פניה תזכה למענה מקצועי ואדיב ותועבר מיידית לטיפול המשרד בצורה מסודרת כך שהלקוחות שלך יקבלו את השירות לו הם מצפים.

החיסכון שמתקבל בשימוש  בשירות שכזה

שימוש בשירות מענה טלפוני לעסקים חוסך לחברות ולארגונים את הצורך בגיוס כוח אדם לצורך מענה מיידי ללקוחות של החברה.

בנוסף, מאחר ועלויות השירות לא גבוהות ותמחור השירות מתבסס על זמן שימוש בפועל וזול משמעותית מאחזקת נציגים ייעודיים למענה לשיחות טלפון, פלוס העובדה כי השירות זמין  24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע הופכים את השירות לחסכוני ויעיל במיוחד.

כותב המאמר:
בועז מזרחי מנהל שיווק ומכירות
בחברת טלקול