אז איך בכל מגיעים ללקוחות האיכותיים ביותר?
באמצעות "רימרקטינג" (REMARKETING) – שיווק מחדש כמובן. מדובר בשיווק מחדש, יצירת קשר חוזר עם אותם לקוחות פוטנציאליים שכבר בקרו באתר שלכם, אך יצאו ממנו, ללא רכישה.
המטרה הגדולה היא להישאר לא רק בתודעה של הגולשים, אלא גם ממש מול העיניים שלהם, כל הזמן ובכל מקום, על ידי באנרים באתרים שונים.
איך עובד רימרקטינג?
טוב ששאלתם. מכירים את זה שאתם חושבים על משהו ופתאום נדמה לכם שאתם רואים אותו בכל מקום? יפה. אז כשאתם נכנסים לאתר כלשהו באינטרנט, הוא למעשה שותל לכם במחשב cookie (עוגייה), באמצעותה בעלי האתר "עוקבים" אחריכם ואוספים מידע אודותיכם ואחר הרגלי הגלישה והחיפושים שלכם וכך הם דואגים להקיף אתכם במודעות (באנרים) שלהם, שרלוונטיות עבורכם, באתרים השונים ברחבי האינטרנט. תרצו או לא תרצו, הסיכוי שלאחר מספר פעמים שתראו את אותה המודעה, תלחצו עליה ואפילו תרכשו, הוא גבוהה פי כמה מאשר הסיכוי שתרכשו בכניסה הראשונה שלכם לאותו אתר.
האתרים המובילים בעולם, העושים שימוש מאסיבי ברימרקטינג הם איך לא, גוגל ופייסבוק. שני האתרים הפופולאריים ביותר, המשמשים גם כמנועי חיפוש. שני האתרים שגם קשורים אחד לשני, שותלים במחשבכם cookie או פיקסל, המספקים מידע אודות הרגלי החיפוש שלכם ויודעים למקד עבורכם שיווק חדש ומודעות שיצוצו מכל עבר.
מה זה ריטרגטינג?
בעבר היה הבדל משמעותי בין רימרקטינג לריטרגטינג. REMARKETIG היה שתילת עוגייה ואיסוף מידע בלבד, בכוונה להמשיך ולשווק אליכם מוצרים בדרכים שונים.
ו- RETARGETING הוא לעשה מיקוד חוזר ושיווק חוזר של מודעות לאתרים בהם כבר בקרתם בעבר. כמה עבר? ה- cookie זוכר עד 60 יום.
כיום ומאז שגוגל החלו להשתמש במונח רימרקטינג עבור מערכת הריטרגטינג שלהם, השתנה הז'רגון המקצועי בעולם ומכלול הפעולות נקרא רימרקטינג – שיווק מחדש.